USLOVI KORIŠĆENJA I PRODAJE
Dostava i plaćanje
Svoju online narudžbinu možete platiti koristeći Vašu VISA, MasterCard ili Maestro platnu karticu. Potrebno je da izaberete način plaćanja Visa, Master ili Maestro. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti.
Isporuka robe je moguća na teritoriji Srbije i iskljucivo na adresu koja je navedena na korisničkom profilu. Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
Plaćanje pouzećem (isključivo za kupce iz Srbije):
Porudžbinu šaljemo kurirskom službom Post Express i plaćate je pouzećem, u gotovini, prilikom isporuke. Na ukupan iznos se dodaju poštanski troškovi (prema cenovniku kurirske službe), kao i provizija pošte za uplatu sredstava na račun primaoca. Sve pošiljke šaljemo s naznakom dostave do 19 h, što je jeftinija opcija i iznosi 150 din. (za pošiljke do 500 gr, dok je cena pošiljki preko 500 gr 240 din.). Ukoliko je dostava potrebna da vam se izvrši do 12 h, ona je skuplja za 40 dinara i molimo vas da to navedete u napomeni prilikom porudžbine.
Plaćanje unapred - uplata na račun (isključivo za kupce iz Srbije):
Uplatom na račun (iznos porudžbine + poštanski troškovi), značajno umanjujete cenu poštanskih troškova. Porudžbinu šaljemo kurirskom službom Post Express. Nakon izvršene porudžbine, na email ćemo vam poslati instrukcije za uplatu. Nakon uplate, porudžbinu ćemo realizovati u roku od 2 dana.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Reklamacije i povrat robe
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, MIRKOVIC JEWELRY STORE DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MasterCard i Maestro metoda plaćanja, što znači da će institucija na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:
1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu: agmirkovic925@gmail.com
Obavezno navedite sledeće podatke:
-ime i prezime
-e-mail adresu
-broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
-poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu.
3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu.
Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.
Ukoliko niste zadovoljni naručenom robom, to nije ono što Vam je bilo potrebno ili ste nezadovoljni sadržajem i sl., možete izvršiti zamenu robe ili ćemo Vam na zahtev vratiti novac i snositi poštanske troškove u jednom pravcu. Ukoliko je u pitanju neki defekt, poslaćemo vam novi artikl, pokrivajući poštanske troškove. Po Vašoj želji, odobravamo i povratak kupljene robe i povraćaj novca uplatom na Vaš račun.